Agradecimientos

La Xunta de Galicia, a través de la Consellería de Política Social, nos ha concedido una subvención para la formación de voluntariado. La formación se realizó los pasados día 21 y 22 de octubre.

🙌 ¡Muchas gracias por el apoyo!

“O Concello de Vigo, a través da Concellería de Política de Benestar Social concedeu unha subvencióna Bicos de Papel para o desenvolvemento do Programa Aloumiño de atención integral aos nenos e nenas con patoloxías oncohematolóxicas.”

🙌 ¡Muchas gracias por el apoyo!

A Deputación de Pontevedra concedeu unha subvención a Bicos de Papel para o desenvolvemento do Programa Aloumiño de atención integral aos nenos e nenas con patoloxías oncohematolóxicas.
 
Esta colaboración supón un importante apoio para a cobertura das necesidades dos menores con cancro e das súas familias, e disminuir as vulnerabilidades causadas pola enfermidade no eido físico, social e psicolóxico.

🙌 ¡Muchas gracias por el apoyo!

Bicos de papel ha sido una de las entidades beneficiarias de la III convocatoria del plan social Ence 2023.

Esta colaboración supone un espaldarazo para la consolidación de distintos servicios propios de Bicos en el marco del Proyecto AlouMiño de atención integral al niño/a con cáncer y en especial a la atención prlsucologica, fisioterapia pediátrica y ejercicio terapéutico oncológico.

Queremos agradecer a ENCE por su gran apoyo a los peques con cáncer y sus familias.

 

🙌 ¡Muchas gracias por el apoyo!

BOMBEIROS AFOUTEZA

GALICIA SQUAD-LEGIÓN 501

SPIDERMAN DE VIGO

A TOBEIRA CLUB DE TENIS

GALICIA MÁXICA

LINGORETA

TUPPERWARE

CHARLY BRAUN

HÉROES PARA LA CIENCIA

TRASTÍN EDICIONES

FUNDACIÓN GARCÍA CHILLÓN ORLANDO

XUNTA DE GALICIA

ENCE

Únete a nosotros

Contigo sumamos hacia nuestros objetivos